poniedziałek, 1 marca 2010

raz dwa trzy

Po pierwsze: blog hop.

Jestem pod wrażeniem ilości osób, które zgłosiły się na blog hop-a. Dziękuję za odwiedziny i za wspólną zabawę. Mogłam poznać wiele pracowitych dziewczyn, mogłam zobaczyć wiele naprawdę świetnych prac. Dziękuję :)

A teraz do rzeczy - HUMA GRATULUJĘ :) - proszę odezwij się do mnie na maila katarzyna.bubak@gmail.com celem ustalenia szczegółów. 

Po drugie: Diabelski Młyn

Kochane, Diabelski Młyn, otworzył diabelskie podwoje i gorrrrąco zaprasza do zabawy. Na pierwszy ogień - wyzwanie: ZAWIJASKI, SZLACZKI, KURCZACZKI... 

A oto moja próba zmierzenia się z tematem :)

Naszym sponsorem w tym miesiącu jest nasza zespołowa koleżanka Basia. Zajrzyjcie koniecznie i zobaczcie co można wygrać, naprawdę warto :)
Termin zglaszania prac do  21 marca.

ps. Cwieki oczywiści z tąd

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...