czwartek, 22 kwietnia 2010

odsłaniam podniebny zestaw do wiary w marzenia

Pokazałam zajaweczkę, tego, nad czym dłubałam jakiś czas. No to już mogę pokazać co to było i co spędzało mi sen z powiek. Komplecik został już wręczony, więc odsłona:

Najpierw rameczka. Uwidziała mi się taka przestrzenna. I tu pojawiły się kłopoty jak i czym podwyższyć, kłopoty z podklejaniem, kłopoty z uzyskaniem fajnego efektu szkła itd. Ale z ostatecznego efektu jestem zadowolona

A do kompletu karteczka. Tu też w paru miejscach widać moje pierwsze kroki z preparatem "szklanym". Kropki mi się rozpłynęły, ale już wiem co robiłam nie tak :D

no i dowiedziałam się po raz kolejny, że NAPEWNO lepsze jest wrogiem dobrego i NIE należy poprawiać nałożonego już raz preparatu ;)

Komplet jednak mam nadzieję, mimo kilku braków, spełni swoje przeznaczenie i dostarczy wystarczającej porcji w wiary w marzenia

W kartce udział wzięły kwiaty i ćwieki ze scrapcomu

A na zakończenie dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i odwiedziny. 

1 komentarz:

  1. świetny pomysł na prezent:)bardzo mi się podoba to co zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...