poniedziałek, 4 października 2010

jesienne motyle

Kolejny miesiąc już się zaczął i pojawiło się kolejne wyzwanie Diabelskiego Młyna. Tym razem inspirujemy przepięknym zdjęciem oraz kusimy fajną nagrodą, z resztą co ja będę pisać, same sprawdźcie :)

A to moja kartka inspirowana zdjęciem:







Koniecznie zajrzyjcie do moich zdolnych koleżanek i zobaczcie ich interpretacje - są niesamowite :)

W kartce wykorzystałam piękną ramkę ze Scraphobby oraz ćwiek ze scrap.com.pl

Pozdrawiam słonecznie i cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Świetna jesienna kartka - bardzo nastrojowa kolorystyka. A jeśli ten papier pochodzi ze sklepu o którym myślę, to dodatkowe brawa za tak efektowne wykorzystanie go - ja od dwóch lat się głowię, do czego mógłby mi się przydać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Papier z Lidla :) Z zestawu kreatywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to o tym myślałam... :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna, a te kolorki... też cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. juz mówiłam ale powiem jeszcze raz kartka baaardzo mi sie podoba i te motyki mrrr i kolory bardzo bardzo w temacie ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciepła kartka, śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...