piątek, 8 października 2010

słodkie podziękowania

Mój Syn Starszy zakończył terapię indywidualną i przeszedł do "przedszkola". No nie do końca jest to przedszkole, bo zajęcia w nim trwają 3,5 godziny i tylko 3 razy w tygodniu, ale jakby nie patrzeć przygotowanie do "życia w przedszkolu" jest :)
Postanowiłam podziękować wszystkim cudownym (byłym już) Paniom terapeutkom Mikołaja, robiąc dla nich kartkę pudełko z czekoladkami w środku, wg. kursu Zielonookiej dla ILS. Pań terapeutek było pięć, więc przyszykujcie się na pięć odsłon owych pudełeczko-kartek z wkładką ;)
Oto pierwsze:
Do jego wyprodukowania użyłam papieru i stempla oraz tuszu ze Scrap.com.pl



banerek - szyld pod stempelkiem to zakup w Scraphobby



Tak jak i te cudne motylki



Bardzo dziękuję, że odwiedzacie mój blog. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. życzę Wam dalszych sukcesów na tym polu Kasieńko :) karteczka urocza...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne podziękowanie :) vivat przedszkolaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne:)Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu:)Miło mi na serduchu!
    Buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde!!! i ktotu jest cyborgiem !!???? Kartka świetna i bardzo pomysłaowa fajnie wykorzystaałaś papier. Pozdrawiam i powodzenia życzę przedszkolakowi***

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...