niedziela, 7 lutego 2010

przerywnik i znowu ślubnie

Najpierw przerywnik. Dla relaksu zrobiłam dwie uśmiechnięte kartki. Dodam tylko, że mój tata wciągnął się w to moje kartek dłubanie. Jak gdzieś zauważy coś fajnego, to mi kupuje.No i te dwie kartki powstały dzięki zakupowi taty. Uśmiechnięte buźki na zimową handrę:

A teraz powrót do tematyki ślubnej. Ale obiecuję, że to (na razie) po raz ostatni. 

a tu moja druga próba zmierzenia się z kopertówką. I o ile z tamtej byłam niezadowolona, tak ta usatysfakcjonowała mnie. Już wiem, gdzie popełniłam błędy i w tej je naprawiłam. Więc jak to mówią, człowiek uczy się całe życie :)

W kartkach udział wzięły: ćwieki, kwiaty, brązowy tusz ze Scrap.com.pl

Dziękuję wszystkim tu zaglądaczom i komentującym i życzę miłej niedzieli :)

7 komentarzy:

  1. cześć pracusiu jeden, kartki swietne wszystkie!!!! ślubne dalikatne i zwiewne usmieszkowe bardzo pomysłowe a kopertówka śliczna ( nie wiem co chiałaś od poprzedniej???) ja eszcze nie robiłam i muszę szybko naprawić ten błąd!!! Patent serduszkowy odgapiaj jeśli chcesz i Ci sie podoba ja też cos zgapię ale napewno napisze ze to Twój pomysł hi hi, żeby nie było ..... Ostanio równiez akupiłam ten jasnobrązowy tusz chociaż on mi raczej kakao przyupomina bo bardzo ni brakowało włąśnie czegoś jaśniejszego buziaczki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także bardzo się podobają:)
    A kopertówka wyszła świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buźki, super! Aż się uśmiechnęłam :)
    Weselna - świetna, stempelki ochy i achy....uwaga, zazdroszczę ;)
    Kopertówka piękna.
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne karteluchy!!!
    Wszystkie... co do jednej ;)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię po przyjacielskie wyróznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kopertówka jest przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja..... prześliczne rzeczy tworzysz, prześliczne..... będe tu zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...