wtorek, 20 kwietnia 2010

o wszystkim i o niczym

Bardzo Wam dziękuję za pomysły i podpowiedzi i już nawet mam w głowie zarys tego, jak ta kartka ma wyglądać. No i pewnie za niedługo ją pokażę. Wiedziałam, że można na Was liczyć, Dobre Duszyczki :)

Pokażę co dziś przyniósł mi listonosz. Po otwarciu paczki zobaczyłam takie cudeńka :

A te wszystkie piękności od Zielonej. Zajrzyjcie koniecznie, bo naprawdę piękną biżuterię robi :)

A teraz pokaże kartkę dla teścia, którą zrobiłam z okazji jego imienin. Ja wiem, że napis jest łudząco podobny do stempla z Polpompu, ale mam nadzieję, że niekomercyjne wykorzystanie pomysłu nie jest łamaniem żadnych praw?

Kwiatki oczywiście z mojego ulubionego sklepu :)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każdy ślad jaki zostawiacie, pozdrawiam słonecznie

2 komentarze:

  1. Dziękuje za reklamę :*
    Twoje zdjęcia są o niebo lepsze od moich :) Pozwolisz, że skorzystam z nich?

    Karteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...