poniedziałek, 23 sierpnia 2010

sukienka w groszki

A nie mówiłam że ta forma mnie wciągnie na dłużej? Jedni lubią kopertówki a ja bramy :)
Kolejna, wykonana z pięknego papieru Scrap.com.pl -u i przy użyciu tuszu i stempla też z tego sklepu.





no i zamknięcie opaskowe też musi być :)



Szybciutki wpis, bo i szybciutko znikam, muszę jechać zapisać Syna na kolejne zajęcia, bo nowy grafik "rzucili". Matko czuję się jak kobieta w PRL-u, "pani szybko przyjedzie bo o 13 nowy grafik rzucają ;)"

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. tak, to bardzo efektowna baza kartki, i tak niewiele środków trzeba, żeby zrobić śliczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda ten papier w połączeniu z żółtym, a nie wiedziałam do czego go dopasować;) ja też wolę bramy niż kopertówki;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...