wtorek, 24 maja 2011

pokaż swój bałagan

Jestem bałaganiarą. No i chomikiem. Wszystko "przydasię" i nic nie mogę wyrzucić i z niczym się rozstać. Mój mąż, z dużą dozą wyrozumiałości patrzy, jak moje scrapgraty powoli rozpełzają się po pokoju, bo własnego konta do dłubania niestety, nie posiadam :( Stół w dużym pokoju powoli zamienia się w moją pracownię. 
Kreatywne Pole zaprasza Was do podzielenia się z nami zdjęciami Waszego miejsca do pracy. Pokażcie swój "twórczy bałagan". 
A oto i mój:
Koniecznie zobaczcie jak bałagani moja kreatywna załoga i zapraszam do przyłączenia się do zabawy :)

2 komentarze:

  1. to jest bałagan???? szkoda ,że nie widziałaś wczorajszego u mnie !!!! ściska**
    ps mam taki sam kubek hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. O! to u mnie baaaaardzo podobnie:) Jakbym mój stolik widziała:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...