czwartek, 28 października 2010

dziękuję na szybko

Takie zadanie dostałam od mojej przyjaciółki. Dwie, z napisem dziękuję, jedna dla kobiety , druga dla mężczyzny, na już. "O masz... " pomyślałam i zrobiłam :) Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Robione w bardzo niefajnym oświetleniu, a nie mam ich już u siebie, żeby zrobić nowe. Pozostaje mi liczyć na Waszą wyobraźnię, którą zobaczycie niebieski i biały tam, gdzie one powinny być ;)





te zdjęcia są o niebo lepsze ;P






W kartkach wykorzystałam: dziurkacz, tusz, stempel, kwiatki i ćwieki ze scrap.com.pl, papier ILS i Scrappasja, oraz banerki ScrapHobby

3 komentarze:

  1. prosto, szybko i... elegancko :)
    dzieki za wszystkie odwiedzinki i miłe slowa :*
    zawsze jesteś mile widzianym gościem :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, cudne kartki, zwłaszcza ta pierwsza mnie ujęła,przepiękny jest ten błękitny papier:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty to jestes mistrzyni szybkich kartek :)o...i widzę nową fotkę...buźkam twoją buziolkę :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...