środa, 27 października 2010

z drzewem

Dostałam zamówienie na kartkę z okazji 80 urodzin. Były też i bardzo konkretne wytyczne, miało być drzewo genealogiczne i ogrodniczka pielęgnująca to drzewo. No i kartka miała być w typie sztalugi. No to i moja próba zmierzenia się z tematem ;)









Teraz troszkę materiałoznawstwa: dziurkacz - scrap.com.pl, papier - scrappasja, obrazek - internet, cudny kształt drzewka - scraphobby

Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, jakie mi pozostawiacie :)

5 komentarzy:

  1. Pięknie potraktowany temat. Śliczna ogrodniczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba:)Świetnie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, bo temat dla mnie był naprawdę trudny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pięknie wypełniłaś wymagania, prześliczna kartka i bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...